Det eller Det

sommar eller vinter

(Jag gillar båda ibland är det skönt med snö och kyla och ibland är det skönt med sol och lite värme, skulle nog tycka det skulle vara lite tråkigt med samma årstid året runt.) 

Ginatricot eller NK

(Jag tror inte jag har varit inne på gina på flera år det är inte riktigt min typ av affär, jag har köpt någon tröja där någon gång men den gick typ sönder direkt och sen kom typ alla med likadan så jag är inte så jätte förtjust i gina. Lägger heller lite mer pengar på något och får något som håller mer och som inte halva Sverige går runt i. Det är säkert inget fel på gina men jag har inte fått så bra intryck och känner att det är inte riktigt mitt ställe att handla kläder på. ) 

Chips eller Godis

(Om man är salt sugen så är det gott med chips men jag väljer mycket hellre godis om jag får välja.)

Häst eller Hund

(De är ju så söta och sedan lite lättare att handskas med inte lika stora liksom.)

Facebook eller Instagram

( Som jag nog tidigare har sagt har jag inte instagram eller jag har ett konto men kommer inte ihåg vad jag heter, skapade det för ett par år sedan då ingen annan hade och sen fattade jag det inte riktigt då så tog bort appen, sedan har jag inte orkat göra något nytt. Det räcker med det jag har.)

Blogginlägg eller Videoinlägg

(Jag har aldrig gjort ett videoinlägg och kommer aldrig göra det heller, inget illa mot er som gör det men det känns nästan lite fjortis aktigt att göra det, många gör det bra men jag har nog sett fler som är åt fjortis hållet vilket gör att jag kopplar ihop det lite.) 

Mobil eller Dator

( Det var ganska lät, idag har du allt i mobilen som finns i en dator typ vissa saker finns såklart inte och går inte göra men om jag var tvungen att verkligen bara välja en så är mobilen mitt val.)

Vänner eller Blogg

( Vänner är bland det viktigtaste i livet jag hade lätt offrat hela min blogg för mina vänner.) 

Julafton eller Födelsedag

(Jag tycker det är mysigare än födelsedag, hela släkten är samlade och sen äter man massor mat och bara har det mysigt. Det är typ den ända traditionen jag tycker man ska följa just för att det är så mysigt.)

Dator eller TV

(Allt som finns i tv finns även det nu mera i en dator.)

IPhone eller IPad

(Jag gillar båda men en IPhone är lite smidigare att bära med sig, en IPad är mest rolig att pilla med hemma.)

Läsk eller Saft

(Båda är gott men jag gillar kolsyra så det var ett lätt val, tänk liksom ett stort glas med iskall cola, fy vad gott) 

Odd molly eller Hunkydory

(Om du hade frågat mig för ett år sedan hade jag svarat annorlunda, jag har tröttnat lite på odd molly deras plagg påminner så mycket om varandra och det är typ samma år in och år ut och sedan är det så många som går runt i de kläderna, hunkydory har väl de med lite samma men de är lite roligare tycker jag.)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0