Extra lång sovmorgon inget man säger nej till

Hoppas alla mår bra och är på ett strålande humör. Humöret är lite mer uppåt idag än igår. Jag har märkt en sak att det är verkligen inte ofta mitt humör är sådär det är väldigt ofta det är på topp. Jag trodde inte en persons kunde ha humöret så högt hela tiden men tydligen. Jag hatar att vara nere det är hur underbart som helst att vara glad och sprida glädje om sig. Inga ledsna miner tillåter jag! Haha! Idag hade jag inställda första lektion vilket resulterat i att jag börjar 11. Så jag tog sovmorgon till halv 10 och har nu precis ätit en god frukost. Ska snart ta på mig och göra mig i ordning och sedan fjäska lite med mamma så hon kanske kan köra mig till skolan. Försökte först få ta bilen men då skulle hon ha den så det får bli att hon kör mig. Efter skolan hade jag tänkt börjar på min psykologi inlämning så det är klar så man kan släppa den sen. Och som vanligt blir det power ikväll. Efter idag har jag tränat tre dagar på rad så det får bli vila imorgon. Det är roligt att träna om man får en bra variation.

Ne nu är det bäst jag börjar göra mig i ordning.

Hoppas ni får en grym dag!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0