Fredag och lång helg

Heeeeeeej!

Fy vad skönt med helg och det där hemska provet är äntligen över dock kändes det skit så det pratar vi inte om. Idag har jag varit i skolan den enda normala dagen i veckan faktiskt. Efter skolan fick jag skjuts av anna hem och när jag kom hem tog jag lite och åt och hamnade i sköna soffan. Men det blev inte speciellt lång varit för pappa kom och drog mig ur den och sa nu ska vi tvätta bilen. Så det var bara att sätta sig i bilen och åka med. Jag kände när vi var framme att jag bara var i vägen och helt fel klädd. Man ska liksom ha oömma kläder Evve inte ett par fina byxor och sen tröja! Jaha smart!! Så då har man lärt sig det. Men det var inte riktigt min grej även om det var roligt att se en ren bil. Dock känns det som att bara för att jag varit med och vet hur man gör nu och har eget körkort så kanske jag får åka och tvätta bilen. Som en gen tjänst för att jag får köra mor och fars bilar när jag vill utan att betala.Men jag tror jag kan slippa pappa vågar nog inte låta mig göra det själv. Snart ska jag åka och träna lite och ikväll blir det mys hemma. Jag ska äntligen få äta något jag länge längtat efter och inte ätit på hur länge som helst nämligen tacos!!!!:D

Tog även en dagens outfit idag dock märkte jag att jag hade samma byxor och skjorta som en annan gång haha. Jag har faktiskt mer kläder än bara de ni kan vara lugna! Det var jätte längesedan jag hade den skjortan faktiskt.

Kofta gant, skjorta gant, byxor tiger, armband pandora, örhängen Thomas SABO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0