Girlsday

Nu var den extremt kalla turen över. Vi drog för och handlade med oss lite gott sedan åkte vi till Hjo. Jag hade inte varit där sedan i sommras. Då var det lite varmare och bättre tycker jag. För nu var det kallt molnigt och bara hemskt. Så jag säger nog att ska man till Hjo sådär bara så åk på sommaren då är inte allt lika öde och kallt. Efter våran fika så satte vi oss i bilen med nöje för att få värme. Sedan åkte vi runt lite och sen åkte vi mot Tibro och åkte förbi Örlen och sedan åkte vi hemåt. Det var en mysig förmiddag men kall! Ikväll blir det mys hemma med min familj och min faster hennes sambo och min ena kusin bara tror jag. Får väl se om jag överlever melodifestivalen eller om jag somnar;)

Ha det bra så hörs vi!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0