Hade lite tråkigt

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du bar nu?
Alma är det enda namn jag har hört men eftersom min gammelmormor hette det så skulle det bli så fel så det blev Evelina istället för mamma och pappa tyckte det fanns bra smeknamn till det. Det roliga är att typ ingen kallar mig Evelina utan alla kallar mig typ evve, evvis, elvis. Mamma och pappa hade tänkt ut det fick jag höra förra veckan.
Vilket är ditt största beroende?
Tuggummi måste det nog vara och bubbel vatten.
Vad gör du när du är själv och ingen annan ser?
Går i pyjamas och sjunger för mig själv väldigt högt.
Hur gör man för att ragga på dig?
Vara sig själv och vara positiv och glad! Jag tror jag är ganska lätt raggad om man är sig själv.
Vad har du funderat över på sistone?
Det är en hel del ex: vad jag ska göra av mitt liv, hur man får reda på något man inte vet men vill veta, skolan, varför man funkar som man gör, vad man ska göra av vissa situationer med mera.
När skäms du?
När någon gör något på fel ställe(om man typ tar med en vän på ett ställe och de gör något man själv vet att de andra inte gillar) eller typ om jag börjar prata på om allt möjligt eller om man själv råkar göra fel sak i fel situation.
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft?
Jag har aldrig haft någon riktig bakfylla, hade väl lite ont i huvudet efter första gången man hade druckit men det är nog det ända. Drick mycket vatten det har jag gjort och det funkar för mig.
Vilket är ditt vanligaste ovärda vardagsproblem som ändå är viktiga för en själv?
Typ vilka kläder man ska ha på sig, sedan allt klagande man gör på skolmaten vi ska liksom egentligen vara glada för att vi får mat tänk på barnen i Afrika liksom, sedan att man inte får ordning på håret som man vill. Listan över vardagsproblem kan göras lång
Vad gör du när du är ledsen?
Stänger in mig själv i mig själv, jag försöker ofta dölja det. Jag är en sådan person som har jätte svårt att gråta inför andra vet inte varför men det är bara så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0