Måndag ny vecka nya möjligheter

Hoppas allt är bra med er! Själv känner jag mig på väg att bli förkyld men det är nog inte så farligt. Idag var det skola igen. Efter skolan körde jag hem becka och sedan åkte jag hem och när jag kom hem hade mamma bakat bröd och fy vad gott. Så det blev till att äta lite mat och sedan har jag nu suttit och kollat lite på simskolegrupperna och även funderat lite på psykologin och jag har faktiskt fått idé om vad jag ska skriva. Ikväll ska jag skriva lite på inlämningen och sedan ska jag slappa framför tv. Blir ingen träning idag tänkte att det är bättre att se om förkylningen bryter ut eller inte. 

 

Igår blev det jobb på morgonen och sen slappade jag på dagen och sedan på kvällen gymmade jag och testade mina nya skor. Fy vad underbara de var tänk sen när jag har gått in dem vad sköna de kommer vara då. De var så lätta och det kändes knappt på fötterna. Så jag är grymt nöjd med båda mina tränings skor. Det var väl ungefär det jag gjorde var ganska slö hela dagen. 

 

Lördag var jag lite allt i alla på simtävlings övningen. Sedan var jag på skönheten och odjuret och den var jätte bra tycker jag. Så ni som inte såg den missade verkligen något. Sedan efter så belv jag övertalad av min mamma och Josse och Agnes att jag skulle med dem ut. Så det blev så väldigt spontant bestämt sådär halv 9 samma kväll. Det kanske inte var den roligaste utgången tycker inte jag men det var helt okej. Det som kan vara lite negativt med spontan utgång är att man inte hinner tagga upp sig själv. 

 

Ne nu ska jag skriva vidare på min psykologi. 

 

Ha det bra!

evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0