Ny vecka och en ny måndag

Hoppas alla har det grymt. Själv mår jag faktiskt bra dock är jag lite trött men det är man ju jämt så man får bara skita i det och leva. Idag har jag tagit sovmorgon och ätit en god frukost med mamma. Sedan har jag gått och fixat lite hemma och även varit och fixat lite presenter till min kusin och hennes pappa som fyller år i veckan och sedan har vi en present kvar till min andra kusin. Jag har även varit med mamma och handlat. Just nu sitter jag vid datorn och har skrivit lite projektarbete och sedan har jag röjt undan lite arbete på min multimediaproduktion. Börjar faktiskt förstå flash och Photoshop bättre och bättre. Dock är flash lite lättare tycker jag! Ikväll ska jag på spinning och sedan ska jag slappa framför tv:n. 

 

Igår blev det inte så mycket bloggande viste inte vad jag skulle skriva och sedan fick jag hoppa in och ta ett extra pass i simningen. Jag jobbade på morgonen och sedan åkte jag hem och slappade lite och sedan åkte jag vidare till badet ett par timmar till. Sedan när jag kom hem var jag helt slut. Badet suger typ ut all kraft i kroppen. 

 

Vill även till lägga att jag känner mig ganska glad faktiskt för det är så sjukt skönt väder ute. Jag har kört runt i bilen idag med skön musik och solglasögonen har används väl. Det är så roligt för nu mera när jag och mamma ska åka bil kör jag alltid och det känns typ som att vi övningskör dock klagar hon inte på hur jag kör utan mer hur jag parkerar. Jag vet att jag är sämst på att parkera men jag är bra på annat som är viktigare och jag har faktiskt inte fått en enda böter än för det är jag "noga" med. Jag vet nog några som kommer fatta varför jag använde dessa "" och det är meningen att ni ska fatta. Men jag blir faktiskt bättre och bättre på att parkera det är bara svårt att komma rakt in tycker jag. Brukar alltid ta parkeringar där det är tydligt markerat och stora utrymmen och helst inga bilar bredvid. Det funkar bara att man ibland kan behöva gå lite längre. Men vem har dött av lite motion! Jag vet inte vad jag skulle göra utan körkortet!

 

Ni får ha en bra kväll!

 

 

puss & kram skumbanan

evve

  

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag skulle vilja diskutera ditt ordval av "noga" lilla fröken

2013-03-25 @ 19:52:26




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0