Onsdag

Idag började med att jag skulle ha sov morgon till 10.55 men när jag vaknade och kollade på mobilen så stod det att vi hade inställd historia. Vilket gjorde att jag fick ännu längre sov morgon till 13.15. Det var skönt att sova ut men som vanligt så vaknar man alltid innan klockan ringer. Det känns som man typ inte går i skolan för igår hade jag sovmorgon till 13.00 och en lektion och samma idag. Men det är skönt med en soft vecka innan lovet. Just nu väntar jag på att becka och Anna ska göra klart sitt prov och då ska jag dra mig ner mot Anna för vi ska äta lunch ihop med dem och sedan sammanställa en enkät. Efter det ska vi dra mot våran lektion och då ska vi sitta och lyssna på Sveriges försvarsminister och ställa frågor och diskutera med henne. Sedan efter det ska jag hem och finslipa det sista på min psykologi inlämning. Sedan sen ikväll kommer en fotograf som ska ta mina student bilder hem så ska vi diskuterar hur vi ska göra. Och om jag hinner ska jag gå på power för idag känner jag inget i halsen och det känns som förkylningen avtar så ska köra lite försiktigt. Vill ju inte tappa all träning nu när jag kommit in i värsta tränings perioden. Jag har nu äntligen kommit fram till hur jag ska göra träning mer roligt för mig och har lyckats få en bra variation. Sen jag slutade simma har jag haft svårt för att få träning roligt för när jag simmade så gjorde jag aldrig mina egna pass utan jag fick allt serverat fyra till fem gånger i veckan av min tränare. Och då fick jag en bra variation och tränade hela kroppen både olika former av styrka och kondition. Men nu har jag kommit på vad jag tycker är roligt så jag varierar så mycket jag som och blandar styrka med kondition. Så det är riktigt roligt att träna och det blir flera pass i veckan.
Ne nu ska jag fixa lite så jag är klar när de ringer.

Ha det bra!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0