Säg någon torsdag som inte är ovärd i skolan

Torsdagar är nog den mest tråkiga och ovärda dagen i skolan. Hade först en lektion då vi gjorde lite uppgifter sedan ett hål på 2 timmar som jag och anna fördrev med fika mys. Sedan hade vi en lektion till då vi bara hade halva lektionen. Sedan hade jag en håltimma till. Jag blev så sur för jag ville hem men orkade inte åka buss tillbaka för en ovärd lektion till och sen fick jag inte tag på mamma. Så jag sms bomba mamma så hon inte skulle få hjärtattack när hon går ut på parkeringen och ingen bil står där. Så tog jag bilen för snälla anna ville vara så snäll och köra ut mig till KSS. Så jag hämtade bilen åkte hem och slappade lite sen åkte jag tillbaka för att ha min sista lektion och det visade sig att vi bara skulle se de sista minutrarna på en film sen fick vi sluta. Så värt var det men jag tycker det är dålig stil att skolka och har inte mage till att göra det så jag är så duktig och kommer i alla fall. Det var ju alla fall en lugnt dag och man kan ju inte klaga på att vi sliter ut oss i alla fall. Ne nu ska jag om några minuter hämta min lilla mamma. Sen ikväll ska pilla lite på min mediaproduktion om jag får några mer idéer och slappa. Sen imorgon är det äntligen helg igen!!! Och i helgen ska jag: lördag- ska vi ha övnings tävling i klubben och jag måste då vara funktionär och sedan efter det ska jag gå och se skönheten och odjuret där Agnes spelar huvudrollen och sedan är Josephine med så det ska blir roligt. Söndag ska jag jobba och slappa.

Ni får ha det så bra!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0