Svar på frågor del 1:

Är du besatt av någonting? 

Svar: Tuggummi kanske jag vet inte haha!


Vilken färg dominerar i din garderob? 

Svar: Svart och marinblått skulle jag säga.


Nämn en plats i världen du har besökt och som du ALDRIG vill återvända till! 

Svar: Menorca, det var väl bra med sol och bad men resten gillade jag inte. Det var typ mer tyskar och engelsk män än spanjorerna själva.


Hur vill du tillbringa din pension? 

Svar: På ett underbart ställe med min underbara man, jag ska hålla kroppen i trim och inte gräva ner mig i gammal skit utan leva i nuet. Kanske bo i min lyx villa på västkusten och morgonbada varje morgon. Sedan tillbringa mycket tid med barnbarn och barn. Ha stora middagar och fester.


Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/din kyl? 

Svar: Svårt jag gillar att variera lite, men kanske typ hallonsylt, juice, godis,  jag vet inte det är inget klockrent som kommer upp när jag tänker på det.


Vem är din favoritkändis? (förutom ostkroken och mumsmums) 

Svar: haha så jag får alltså inte nämna Maria Montazami och Måns Zelmerlöw. Kanske Beyoncé eller Rihanna är ganska grymma.


Snarkar du? 

Svar: Haha inte vad jag vet men pratar en hel del har jag fått höra och det är ofta ganska tydligt.


Om du skulle vara ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? 

Svar: Typ en yxa för att man kan göra så mycket med den, ett kylskåp som fyller på sig själv och en självladdande mobil som man kan ringa någon när man känner sig ensam.


Har du någon gång badat naken utomhus? 

Svar: Nej eller kanske när man var typ bebis, föredrar badkläder.


Vad är det konstigaste du har ätit? 

Svar: Brukar inte äta saker som verkar konstiga men kanske typ lever den var så lite jag smaka så jag vet inte ens om man kan kalla det smaka det var vidrigt i alla fall både att se och stoppa i munnen. Dock kommer jag inte ihåg hur det smakade men jag tyckte inte om det.


Har du ett turnummer? 

Svar: 4 och 8 är nummer jag haft men jag vet inte om jag tror på sånt egentligen.


Vad skulle du vilja heta om du inte fick heta Evelina? 

Svar: Alma eller typ Ella kanske har ingen aning faktiskt inte jag direkt går och funderar över.


Har du något guilty pleasure? 

Svar: Jag brukar dela med mig om det mesta jag gillar så jag vet inte , jag kommer inte direkt på något.


Vilken sida sover du på? 

Svar: Jag sover typ bara i halva min säng och det är halva sidan som är mot dörren. Alltså längst till höger. Får för mig att någon ska sätta sig på kanten om jag ligger längre in mot väggen. Haha !


Vad har du för ringsignal?

Svar: Världens tråkigaste IPhone klassiska. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0