Tisdag 26 mars

Fy vad trött och seg jag har varit idag. Började dagen med lite slapp i soffan. Sedan tog jag bilen och hämtade upp becka och för vi skulle ha projekt arbete hela gruppen. Så vi satt ett par timmar och skrev på rapporten och sedan for vi tillbaka hem. Även om vi nu minst har lagt ner 40timmar på rapport skiten så har vi ändå hälften kvar. Och det ska vara inne i mitten av april. Fy det är inte roligt! Sedan när jag kom hem hjälpte jag till med maten för att det skulle gå fortare var så sjukt hungrig. Man märker ganska tydligt när jag blir hungrig jag blir inte sur eller så utan jag blir väldigt okoncentrerad och skakar. Men så fort man får lite mat i magen så är allt grymt igen. Sedan ikväll nu har jag tränat och packat lite. Jag har märkt att jag är inte som mina kära vänner när de packar de börjar typ dagen innan och är väldigt noggranna själv började jag vid 10 kvällen innan. Men det funkar ju det med bara man får med sig allt så.

Imorgon blir det tidig upp gång och sedan ska jag och Anna tanka bilen och plocka upp Johanna på vägen. Sedan bär det av till torp för lite shopping. Får väl se om man hittar något är så sjukt sugen på en jacka men mamma har lovat mig en så ska nog ta med henne till Gbg. Sedan ska vi åka vidare till vann spa där vi ska gå på spat och äta mat och bara njuta och sedan sova.

Hoppas det blir en grym tur!

Ha det bra!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0