13skoldagar eller 20 dagar eller 2veckor och 6 dagar !

Fattar ni det är inte alls långt kvar till studenten. Och jag vet att ni säkert är trötta på att höra mitt tjat om studenten. Men ni får stå ut för det en stor dag som jag har längtat efter sen jag började skolan. Jag kommer ihåg när man var liten och kollade på kortegen. Jag tänkte då en vacker dag ska jag stå där med min egna vita mössa och det är inte alls långt kvar nu. Jag är stolt över mig själva att jag klarat dessa tre på smahällaprogramet. Jag har bevisat att man behöver inte vara en plugghäst för att klara det bra ändå. Vist har man får slita men jag är ändå stolt över allt jag gjort. Jag har nu bara ett prov kvar sen har jag gjort mitt på gymnasiet. Lite tråkigt samtidigt som de ska bli roligt att få ta tag i livet själv och får fira en grym student med.

Idag har jag haft två lektioner och båda hade jag redovisning. Sen efter skolan körde jag hem Anna och sedan satte jag mig i solen lite. Dock var det ganska många moln som förstörde! Men men just nu sitter jag i soffan och gör absolut inget. Jag, Anna, Rebecka och Erica tänkte fira att det bara är 20-dagar kvar så vi får se vad vi gör.

Ne nu ska jag snart åka och hämta mamma.

Ni får ha det så bra!
evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0