Fredag

Nu är alla prov och inlämningar på gymnasiet klart och jag slipper allt det nu! Äntligen som jag har längtat!!!!idag hade jag mitt sista prov och sen ett bröllopstal och sen slutade jag. Om en stund ska jag hem till Anna sen ska vi hämta becka och josse så ska vi åka till tibro eller något lite illa att jag inte vet eftersom det är jag som kör. Men de andra vet nog så de får väl säga vart jag ska. Vi ska kolla på några kompisar som ska spela fotboll. Sen vet jag inte vad som händer resten av kvällen vi får helt enkelt se.

Nu är det inte alls långt kvar ju! Mamma hade hämtat mil skyllt idag så det är strängt förbjudet att vars i halva vardagsrummet. Jag själv har lite kvar att fixa men det är inte så mycket så det är skönt.

Ne nu ska jag slappa lite så ni får ha det så bra!

evve!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0