Göteborg <3

Det blev en tur till Göteborg med mamma och pappa. Det blev en student klänning till, men den var inte lätt att hitta. Jag köpte en enkel vit som jag ska ha i reserv i fall jag skulle råka spilla på min "riktiga" klänning för mamma har lyssnat för mycket på sina kollegor och deras döttrars student missar. Då flera spillt ner klänningarna och så. Så mamma ville jag skulle ha en i reserv själv hade jag tänkt att bara ha en klänning men mamma ville ta det säkra före det osäkra. Så nu får vi hoppas att jag inte spiller så det räcker med en. Så kan jag ha den andra i sommar sen. Så det blev mycket shopping i Göteborg mest för pappa han är så kräsen haha vi rotade igenom hela nk efter byxor som skulle duga till han. Låter som jag fått lite gener av min far. Sen åt vi lite och åkte hem. När vi kom hem slappade jag lite och sen tog jag en promenad för jag kände att jag behövde röra på mig lite. Sen har jag ätit lite och gjort lite psykologi och nu tittar jag på humorgalan. Så min kväll lär nog spenderas framför tv.

Hoppas alla har haft en bra start på 1maj!

Ni får ha det så bra!
Föresten idag är det bara 5 veckor kvar!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0