Söndag och sista lediga dagen

Imorgon är det back to school som gäller men jag har lång sovmorgon så det är ganska skönt. Kan nog tänka mig att skolan kommer vara ganska tom på 3:or denna vecka då alla är i napa. Men det kommer rulla på som vanligt ändå. Veckan som kommer ska jag göra klart min sista inlämning och sedan en redovisning och efter den veckan så har jag bara ett prov och en redovisning kvar sen ska jag fira och tagga studenten. Det är sjukt hur fort dagarna bara försvinner. Men det är skönt att det inte är så mycket kvar nu. Idag har jag tagit sovmorgon och sen satte jag mig i solen som var i morses och åt frukost. Jag var tvungen att sätta mig på framsidan för där var det mest sol och lättast och sitta men man känner sig så ut tittat då av alla som går förbi men jag kände att det är bara 24 dagar kvar nu och jag måste bli brun så det var bara stänga in sig i sig själv. För brun ska jag bli! Efter det så har jag bara slappat och funderat lite på den grymt tråkiga historia inlämningen. Har även tänkt åka och träna men jag har noll motivation. Soffan lockar lite mer och detta är inte likt mig jag antar väl att jag är trött eller något men det är ingen bra anledning så jag ska försöka komma iväg snart. Sedan antar jag att det snart är slut på lugnet här hemma då resten av familjen kommer hem. 

 

Igår var jag på stan med mormor på dagen. Hon ville ha smakråd och lite hjälp att hitta lite nya kläder. Dock är det lite svårt att få henne ur det gamla tänket och få henne att inse lite nyare stilar. Men det blev lite kläder och mormor var nöjd så det var väl bra. Jag själv köpte en bikini överdel jag kände att det är bra att ha en till för det är mycket skönare att jobba i bikini (under arbetskläderna) och sen är det ju bra ifall man skulle behöva hoppa i och rädda någon. Sedan köpte jag även ett linne jag tänkte ha på någon av student festerna antar att det får bli 100timmars för skumpartyt vet jag inte vad man ska ha på sig för allt lär ju bli förstört. Efter stan åkte jag hem och slappade lite sen så lagade jag mat och sen kom Anna. Sen åkte jag, Anna och Johanna och köpte lite godis till kvällen. Resten av kvällen bestod av mycket pratande och det var jätte mysigt. Man blir så lugn av att prata med er tjejer. 

 

Ni får ha det så bra så hörs vi!

evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0