Brist på fantasi

VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag 9 år och en månad typ. Gick 4:klass och hade ingen panik över livet och kunde vara barn på riktigt.


VAD GJORDE DU FÖR EXAKT ETT ÅR SEDAN?
För ett år sedan gick jag sista året på gymnasiet och alla gymnasiefester var igång och jag höll på att övningsköra in i det sista för 19 november är det exakt ett år sedan körkortet blev mitt.


FEM SNACKS DU GILLAR?
lant chips med havs salt.
Mikropopcorn
Ferrari bilar.
Hjärtchips (vet ej vad de heter), djungelvrål.

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?
Skulle köpa mig en jätte fin våning eller hus någonstans i Sverige antagligen Stockholm eller Göteborg.
Jag skulle även skänka en hel del till välgörenhet.
Göra massor äventyrliga resor.
Sen skulle jag nog ge min mamma och pappa en fin sommar stuga eller vad de vill ha för allt jag fått av dem.


FYRA DÅLIGA VANOR?
Lägger mig försent på nätterna.
Lite för mycket tidsoptimist
För overkliga drömmar och vissa mål
Vill ofta mer än vad jag klarar av


FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Umgås med vänner
Testa nya saker
Resa
Saker som har med vatten att göra
Åka bil

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA
Lysande färger.
Kläder med fjädrar.
Skinnbyxor.
Lår höga stövlar.
Äkta päls kappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0