Ingen sovmorgon här inte

Precis som rubriken lyder så började morgon med att min bror kommer in i rummet och skriker! "Evvveeeee du måste köra mig!! Det regnar!". Jag fick snällt säga ja. Sen fem min innan jag skulle gå upp för hans skull så ringer min kusin! "Evvvvee, vad ska du göra nu? Vi ska simma ihop nu". Så det var ju bara gå upp och se glad ut. Så jag har idag simmat och sedan fick Angie laga mat åt mig för jag orkade inte det!  Och sen efter massor prat for jag hem och på vägen hämtade jag mom bror och sen dess har jag suttit och skummat igenom böckerna så jag är ännu mera förbered inför seminariet imorgon. Har två föreläsningar imorgon och efter det har jag inget mer förens tentan. Men lärarna sa att det inte skulle vara så svårt imorgon som tur är. Men jag känner mig väl förberedd så jag hoppas på att det går bra. Om en liten stund ska jag bege mig ner till stan för att äta lite mat med Josephine! Så det blir nog bra.

Ne nu måste jag dra. Ha det bra!

Evve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0