Last day

Söndags ångest ?? Ne faktiskt inte den känslan bar det längesedan man hade känns det som. Men det är bara bra! 

Hoppas allt är bra med er? Själv mår jag bra lite trött och så men annars är det faktiskt bra. Dock känner jag mig lite rastlös men det är nog för att jag inte kunnat träna på två veckor pga förkylning. Men imorgon är det dags igen så då kör vi. Vill få tillbaka min kondition jag hade innan studenten! Det är mitt mål om inte lite bättre ändå. Så nu kör vi sen skulle jag behöva biffa på mina klena armar med så jag får lägga upp en bra varierad träning. 

Idag har jag jobbat på morgonen. Sen for vi till mormor för att hjälpa henne med inför vintern städning i trädgården och jag och mamma åkte även och tände ett ljus för min otroligt saknade och älskade morfar. Sen på kvällen slängde jag mig i soffan och där ligger jag än. Men just nu kallar sängen! Så dit ska jag bege mig nu. 

Sov så gott

evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0