Måndag och ny vecka

Hej på er!

Idag har jag varit så sjukt seg. Kom inte upp ur sängen förens halv 12. Snacka om att man hade panik då! Man kan ju inte sova så länge ju. Det är endast okej om man varit ute på krogen eller något annat men inte om man gick och la sig i tid. Så det får jag ändra på! Tycker det är så svårt när man inte har så mycket tider att passa typ som denna veckan har jag ingen skola allts men istället har jag en inlämning som ska vara inne på söndag och sen tenta snart. Inlämningarna är ju inte bara att skriva något utan det ska ju ha en rapport struktur! Och att att hitta vetenskapliga artiklar med de begränsade sidorna vi har är skit svårt! Det var lite lättare på gymnasiet. Men man får väl söka på så man hittar de små nyckelorden. Jag är inte så van heller vid att söka vård artiklar. Så det är lite nytt. Men det är intressant det vi läser om som tur är. Men jag längtar mer till näst nästa kurs som är mer om kroppen och mycket psykologi. 

Idag ska jag bara ta det lugnt för jag vill bli av med min hemska förkylning och sen är det skönt att fixa lite hemma med sånt man måste göra med. Se. förra veckan flängde jag över allt så det är skönt att ta det lite lugnt. 

Hoppas ni som läser detta mår bra och att allt är bra!

Det var väl det jag kom på att skriva just nu så ni får hade bra. 

Evve



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0