Måndag och ny vecka

Hej på er! 

Idag har jag åkt runt i hela Skövde och letat efter ett datorfodral till min kära dator. Dock verkade jag ha för mycket krav så en del av butiksbiträdena kollade snett på mig. Jag hittade ett fodral  som kostade 2000 och innerst inne ville jag ha det men det gick inte. Jag har liksom köpt för mycket de två senaste veckorna. Men efter mycket letande hittade jag ett i svart äkta skin som verkade bra. Kan nog förstå varför mina vänner tycker att det är jobbigt att ha shopping dagar med mig. För jag har typ en bild av hur allt jag vill ha ser ut och det är ofta märken och modeller som inte finns på så många ställen eller så är det delar av ett märke som vissa affärer inte tar in. Jag är för insnöad på vad jag vill ha. Det är tur att mina flesta vänner inte är så för annars hade vi nog fått leta ihjäl oss för att alla hade velat ha olika. 

Sen efter det blev det en hel del plugg och sedan åkte jag och mamma till mormor en sväng. Nu ikväll är jag taxi känns det som. Men under tiden jag väntar på att mamma ska ringa så har jag myst ner mig i soffan och tittar på tv. Så skönt att bara koppla av och inte behöva göra ett skit. 

Imorgon ska jag plugga på dan sen ska jag träffa Josse på kvällen. 

Onsdag blir det skola hela dagen och en av tiderna är seminarium. Har aldrig haft det så det ska bli spännande hoppas bara jag läst rätt! 

Det känns konstigt att inte ha bestämda tider att leva efter. Jag kan liksom göra mitt egna schema. Det känns både bra och dåligt. Men det är ju så livet är nu så man får vänja sig och lära sig det livet med. 

Ne nu ska jag kolla vidare på tv! Ni får ha det så bra!

Evve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0