Onsdag

Nu ligger jag här i soffan och idot läser en bok för när mamma kommer hem får jag en till och sen ska jag bara kladda ihop en plan så är jag klar. Försöker se det ljusa i det även om det är väldigt mörkt och tråkigt. Men måste få klart det idag och imorgon så jag slipper det sen och blir av med det. 

Håller just nu på och läser om coachning och kommunikation. Hur man lyssnar på andra människor och varför man ska lyssna och hur man ska få en människa på positivare syn eller bättre inställning genom att få personen själv att göra det stora jobbet. Ja ni ser ju själva hur flummigt och luddigt allt låter. Det finns inte dirket några exakta svar på saker och ting heller så det blir lite extra klurigt då. Och tur att jag gillar det. Sen är lärarens plan lite luddig med så allt blir lite extra luddigt och svårt när man inte riktigt förstår. Men nog om det!

Har precis tagit en liten paus och den gick till mat och bloggen. Försöker hålla mig vaken även om kroppen skulle vilja ta en power nap. Så får se måste läsa klart första boken först sen får jag slappa lite tills mamma kommer hem. 


Det bästa med alla psykologiserade och coachning är jag kommer typ kunna läsa av alla människor sen ju och förstå allt ;-) haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0