11 december- Vad skulle du blogga om ifall du var en känd bloggare?

Om jag hade en känd blogg och var en jättekänd bloggare skulle mitt mål med bloggandet att vara en förebild för unga tjejer. Jag skulle vilja trycka mycket på att "våga var den du är och skit i vad andra tycker". 
Jag tycker att idag finns det allt för många bloggar som skapar och följer så sjukt dåliga trender kring olika saker ex. mat, träning och hur äckligt smal man ska vara. Detta får mig att koka... Då jag bara ser hur hemskt det är och hur osäkra de själva är och hur mycket det påverkar andra unga orsäkra tjejer. 
 
Jag vet att det redan finns många bloggar som trycker på detta men jag vet även att väldigt många skiter i den och gör allt för sina läsare. 
 
Att vara en förebild för yngre tjejer är en vitkigt greje. Då många tjejer idag ofta har dåligt självförtroende och tycker att de själva är osäkra. Då är det viktigt att visa att man kommer längre i livet om man är sig själv. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0