14 december- Vad gör mig arg respektive glad?

Vad gör mig arg:
 
  • Oärliga människor.
  • Folk som inte håller det de lovar utan "glömmde".
  • När någon härmar mig med vad som helst ex. köper jag något köper en nära vän det med exakt samma sak. Töntigt jag vet men sådan är jag.
  • Människor som hela tiden tjatar om att de vill ha en förbättering eller förändring men sedan gör de inget åt sakern!
  • När folk är taskiga mot andra.
  • Folk som bara rent ut sagt utnyttjar en.
  • Personer som vill få mig eller andra att tycka synd om den faste det egentligen bara är personen själv som tycker synd om sig själv för ingenting. 
 
Vad gör mig glad:
 
  • Mina vänner, pojkvän och familj.
  • Ärliga personer.
  • Positiva och glada människor.
  • Mat och sötsaker.
  • När någon gör något som endast är menat för mig.
  • När jag lyckas med mina mål.
  • Få se när andra lyckas med mitt stöd ex. när jag lär barn och simma och tillslut kan de simma helt själva. Finns många mera exempel. 
  • Bra och fin musik!
  • Spontana påhitt.

Kommentarer
Postat av: En vän

Jättefin blogg!

2014-12-15 @ 20:44:28




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0