2014 lider mot sitt slut

Vilka länder besökte du? – Under 2014 besökte jag faktiskt endast Grekland.
 
Ett roligt minne 2014? – Oj det går nog inte välja ett men några är väl Grekland, starten på en underbar relation till en min pojke, sommaren med vänner, jul och alla stunder med mina underbara vänner.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?- Denna lista skulle kunna bli lång. Det jag kan säga är väl att mitt liv vändes typ helt upp och ner på ett väldigt bra sätt pga. nya saker jag aldrig tidigare riktigt varit med om.
 
Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?- Lite mer tid på kusten på sommaren på ett eller annat sätt. Annars kommer jag inte på något mer.
 
Bästa presenten 2014?- Jag har fått så sjukt mycket fina presenter under detta år både materiella och icke materiella. Jag fick kärlek från en underbar kille, jag fick fina julklappar och jag fick underbara minnen med personer jag tycker om och det är väldigt bra presenter det tycker jag!
 
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?- 11 februari och 14 april.
 
5 viktiga händelser under 2014 –
• Jag blev ihop med Max
• Sommarkvällar med mina vänner
• Alla små turer hit och dit med min familj
• Grekland där allt som hände stannar där (det var i alla fall vad jag trodde men så blev det tydligen inte riktigt)
• Alla stunder med personer jag tycker om och som gör mig glad.
 
Bästa köpet? – Min nya mobil skulle jag nog säga eller alla köp av fritidskort men tyvärr är jag inne på mitt sista för evigt nu….
 
Vad spenderade du mest pengar på?- MAT. Kollar man mina utdrag på kontot är det bara restauranger eller mataffärer.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?- Att Max vågade ta kontakten med mig och alla positiva saker jag fått från mina föräldrar.
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2014?- Jag blev väkt en minut över tolv med sång och paket. Sedan hade jag sovmorgon. På eftermiddagen gjorde jag mitt första besök lagligt på systemet och på kvällen friades jag av min familj med sushi och bubbel.
 
Träffade du några nya människor 2014?- Jag har träffat väldigt många nya människor och väldigt olika människor.
 
Hur har året 2014 varit överlag?- Jag tror faktiskt bara jag kan beskriva detta år som ett extremt bra år. Ett år som betyder mycket för mig. Och jag hoppas nu att 2015 blir lika bra om inte lite bättre om det går.
 
Några nyårsmål?- Ne jag tycker detta är väldigt töntigt faktiskt. Man håller dem ändå aldrig.
 
Några mål 2015?- Ne mer än att jag ska göra att för att klara skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0