Oj nu ligger jag efter här men har haft fullt upp med annat.

19 december-Drömyrket?
 
Just nu drömmer jag om att få jobba som hälsostrateg eller hälsopedagog. Jag skulle vilja skapa bättra hälsa och miljö på företag men även områden för barn. Jag skulle vilja jobba för att minska ner negativia saker företag kan ha på sin personal ex. stress och även hälsosammare förhållanden. Jag skulle vilja starta ett eget företag och på något sätt få in detta. Skulle även kunna tänka mig att jobba inom en idrottsförening och förbättra förhållanderna för utövare och inblandade. 
 
Men jag har även en dröm om att jobba som kontidor eller äga ett bageri. Jag har även en ide kring detta men vet inte ritkigt om jag vill sprida den här på bloggen. Ska nog hålla den lite hemlig! 
 
Men man kan väl säga att mitt drömyrke skulle vara att få jobba med människor och förbättra deras liv. Jag vill sprida motivation och positiv inställning. 
 
 
 
 
20 december- Vad förväntar du dig av 2015? 
 
Av 2015 förväntar jag mig ett ännu bättre år trotts att 2014 har varit det bästa på länge. Jag förväntar mig ännu mer tid med personer jag tycker om. Jag vill även ut och resa till något spännade land eller länder. Göra roliga saker som man sedan helt enkelt kan ha kvar i minnet. Jag vill göra detta till ett år som är värt att minnas och minnas som ett väldigt glatt, roligt och kärleksfullt år. 

Kommentarer
Postat av: Angie

Välkommen till Saudi så har du nog fått dig en rejäl dos av ett så kallat spännande land!

2014-12-21 @ 13:43:15
URL: http://www.angies.vimedbarn.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0