Tänkte försöka komma igång igen och kör på en julkalender om mig

Jag tänkte försöka komma igång här igen då jag ser att det är många som läser trotts att jag knappt skriver. JAg tänkte göra en liten julkalender om mig fram till Julafton. 
 
 
1 december- Lite allmänt om Evelina. Vem är hon?
2 december- Vad är jul för mig?
3 december- 4 pinsamheter om mig själv
4 december- Detta äter jag helst
5 december- Vänner 
6 december- Bästa med 2014?
7 december- Det bästa med att vara 20år 
8 december- Vad gör jag om 10år?
9 december- Bästa julkalendern genom åren?
10 december- Jag som barn
11 december-  Vad skulle du blogga om ifall du var en känd bloggare?
12 december- Saker jag ska göra innan jag dör
13 december- En vanligt dag 
14 december- Vad gör mig arg respektive glad? 
15 december- Drömresan?
16 december- Min kärlek
17 december- Bloggar jag läser 
18 december- Min familj
19 december-Drömyrket?
20 december- Vad förväntar du dig av 2015? 
21 december- 5 viktiga saker i livet
22 december-  Ett juligt recept jag gillar
23 december- Såhär firara jag julafton
24 december- En bild på min julaftons outfit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0