Livet snurrar på

Oj vad tiden rullar på. I helgen har jag varit hundvakt för att hålla mig undan från farmor och farfars flyttning till ny finare lägenhet, jag har blivit fotad va min brylling och jag har träffat anna och jag har varit hos mormor och även jobbat. 

Igår vad gjorde jag igår... Jo jag tränade på morgonen men kroppen verkade inte vara på min sida så körde lite lätt men det slutade med att jag struntade i det och väntade på att min mor och bror skulle bli klara. Ska jag träna vill jag träna fullt ut sen är jag så rätt för att då ärr på hjärtat som man kan få om man tränar när kroppen inte mår bra. Och för många är kan i värsta fall sluta med att mam dör så jag har lite respekt för det. Sen pluggade jag lite men borde ha pluggat mer och sen var jag med mamma lite här och där och fixade lite ärenden. 

Idag har jag tagit sovmorgon och det var behövligt. Sen har jag pluggat nästan hela dagen och det har onte varit roligt. Sen på kvällen blev det en tur till farmor och farfar. 


Godnatt 

Evve

Lite kloka ord såhär på kvälls kvisten: 
" säger du att du är ledsen över något som är en personens fel enligt dig så säg det till personen istället för att bara fly, att få höra saker från andra istället att få höra från dig är inte roligt för den personen eller att bli ignoreras det är hemskt att behöva gå och undra och oroa sig. Det förstår så mycket mer än att bara prata och om ni känt varandra länge är fly och ignorera det värsta och det som förstör mest!" 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0