Måndag

Man känner idag att helgen ha varit tuff. Somnade halv 11 igår och sov som en stock till kl.10. Så jag måste varit trött med andra ord. 
Idag har jag försökt plugga så mycket som möjligt även om det har gått så sjukt segt. Sen har jag ätit massor mat och slängt halva mitt rum på tippen. Det blev en halv kärra med saker som jag slängde nu när jag gjorde om lite snacka om att man samlar på sig. Så nu ska jag bli bättre på att slänga saker så rummet ska kännas rent och fint. Ikväll nu ska jag kolla på farmen och familjen annorlunda och bara slappa.

Förresten förra veckan slog jag till och köpte ett par sebago seglar skor i brunt skin så nu längtar jag efter våren så jag kan börja använda dem. Riktigt nöjd måste jag säga!

Ha det bra
Evve






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0