Min mor hon är som hon är

Fy vad jag är trött och när jag nästan somnat väcks jag av en hund som rusar in i mitt rum. Då kommer farmor och faster på besökt med en del till min nya möbler i mitt rum. Så blev det med den sömnturen. Kom hem från Jönköping för ett par timmar sedan och så sa jag till mamma hur ska jag orka gå ut i kväll med? Hennes svar: Är du klen eller två dagar o rad är väl inget för en tjej o din ålder ut och ja kul nu! 
Haha men det är tur jag har trevligt sällskap av Agnes för det blir alltid roligt då. Dock har jag jobb imorgon bitti så det blir en lugn utgång. Men det är roligt att gå ut lite. Dock är det inte likt mig riktigt att gå ut flera gånger i veckan men denna veckan blev det så. Det är roligt att träffa vänner så :D brukar typ bara gå ut någon gång då och då på året förutom vid studenten då men då blev det ju typ för mycket istället. Tror studenten förstörde lite för man var ute så ofta så det blev liksom inte roligt längre. Men det blir ju vad man gör det till så:) 

Ne nu ska jag plugga lite innan jag ska byta till lite bättre kläder eller man kanske kan gå ut i träningskläder ;)på tala om träningskläder det måste vara den skönaste outfiten eller? Tränings tigthts och sport bh och sedan en slapp T-shirt fy vad skönt inget som skaver eller sitter åt <3 

Hoppas ni får en bra lördag!
Evve


Bild från Orsa snö paradiset 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0