Oj vad deppig denna bloggen blev

Så nu ska vi ändra det för det är inte riktigt den jag är och detta är en min blogg vilket betyder att den borde vara mer som mig. Så det är dags att ändra på det! 
Hoppas allt är bra mer er? Själv mår jag faktiskt mycket bra och livet rullar på. Jag pluggar på , kämpar på med simningen, har äntligen kunnat söka till sommarjobbet jag trivs grymt bra med, jag har fått umgås med fina vänner och allt detta resulterar väl i att jag är lite trött men det är det helt klart värt det. 
Trivs rätt bra med livet kan man väl sammanfatta det med. 

Ne nu ska jag bara slappa för jag har varit på badet i 5 timmar idag och det är lika mycket jag sovit i natt så jag tycker jag är värd det. 

Ha det grymt 
Evve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0