Söndag

Nu har simskolan dargit igågn och jag ska väl erkänna att jag var väl inte jätte sugen på det i morses. Sängen är alltid som skönast när man inte får sova. Så hela morgonen har beståt av simskola och 60 vilda och mindre vilda ungar. 
Just nu sitter jag och försöker skriva klart en inlämning eller analys av rapport som ska vara inne kl.09:00 imorgon bitti men jag orkar bara inte. Har skjutit upp den i en vecka för enligt min plan skulle jag har gjort den klart i söndag för en vecka sedan. Jag har inget plugg humör alls just nu och jag tror problmetet är att kurslitteraturen är tjock och bara engelska. Jag har ganska svårt för engelska så jag tycker det är lite jobbigt och tycker jag något är jobbigt hakar jag upp mig på det och när det ex. är ett engelskt ord man ej förstår så så hakar jag upp mig på det och då stannar allt upp. Jag har inga problem med att lyssna på engelska och höra det men just det med att läsa det går inte för varje ord jag inte förstår hakar jag upp mig på. Hade hoppats på hemtenta i denna kursen men sådan tur hade jag inte för då lär man sig samtidigt som man gör lite lättare. Så det är väl bara kämpa på antar jag så man klarar kursen men samtidigt så måste man ju lära sig med för jag kommer liksom ha anvädning för det sedan i arbetslivet. Men jag får ändra min inställning och köra! 
 
Ne nu ska jag göra klart den så jag slipper den! 
 
Ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0