Tjoho

Trodde det var igår jag bloggade men tydligen inte. Tiden går så fort så man vet knappt vilken dag det är längre. I onsdags fick jag hoppa in på dagis hela dagen och jobba. Torsdag körde jag mormor och var på stan lite och plugga även lite. Idag har jag pluggat på morgonen fick en väldigt konstigt uppvaknande som lät positivt. Sen for jag och mamma till stan för att fixa de sista presenterna till min bror och jag själv köpte en tröja till mig och ett par nya pärlörhängen för jag har slarvat bort mina. Nu ikväll har jag mamma och mim bror göttat oss med räkor för dem och musslor för mig. Börjar få riktigt goda musslorna när jag kokar dem. Och nu i kväll har vi bara ätit massor godis och kollat tv. Pappa är i väg och åker Vasaloppet öppet spår i helgen så vi är pappa fria. 
Imorgon har jag tenta på morgonen och jag är ovanligt lugnt idag faktiskt. Hoppas jag läst in rätt saker är väl det enda som finns i hjärnan. Sen efter det blir det hem och äta lite och sen vidaretill  badet då vi ska ha en lite klubb tävling för alla barn i klubben och på kvällen ska jag träffa tjejkompisar. 

Så det är mitt liv det.

Ni får ha det så bra
evve




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0