Torsdag dan före the big day

Imorgon bitti drar jag mig tillsammans med Anna och Charlotta till Estocolmo. När vi kommer dit antar jag att det blir cheka in på hotellet och leta upp något att äta och sedan dra oss mot Tele 2 arena där Avicii kommer spela. Sen på Lördag åker vi hem på morgonen och sedan igår fick jag reda på att jag ska på andra chansen på lördag kväll. Så det blir en musik helg om man säger så.
 
Idag har jag varit och handlat med mamma och jag var tvungen att köpa lite smink saker som var slut. Sen har jag bara tagit det lugnt. Borde ta tag i min nya kurs som nu pågår men jag öppnade boken och såg bara massor konstiga ord som var rena grekiskan så jag stängde den lika fort och ska nog öppna den igen på söndag och ta tag i det. Vi ska nämligen ha seminarium på skolan om 2 veckor då man ska hålla ett tal som en del och sedan del två är att vi ska låsas vara hälsocoacher. Talet är ju som en föreläsnings övning då det är en del av det kommande arbetet. Sen nu i kväll ska jag ha min delfinen grupp och sen fick jag hoppa in och ta de äldsta barnen med i röd grupp. Men det ska blir roligt. Undra egentligen hur många barn jag har lärt simma under mina 5 år. Förra året någon gång räknade jag ut att jag var upp i 400 något sånt. Känner mig nästan som en gammal tant när någon av barnen säger fröken fröken. Det låter ju som man är typ 30+ eller om jag hör ordet simlärare tänker jag själv på det så. Kanske är detta för när jag lärde mig simma hade jag lärare som var 40+. Tänk vad längesedan det var. Det är ju fasen typ 15-16 år sedan ju jag gick på ute badet som var vid arena skövde förut och sen på vintern inne. 
 
Ne nu ska jag ta tagi i livet lite. 
 
Ni får ha det så bra
evvis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0