Framför datorn

Det var väldigt längesedan jag bloggade från min dator i skönaste soffan i världen. Men idag gör jag faktiskt det just nu. Idag har jag jobbat hela dagen och jag har varit jätte seg och trött men det blev lite bättre efter lunch. Tror att värmen får en att känna sig så. 
 
De dagar jag inte har bloggat har tillbringats ihop med Max och många mer med mycket bad och skratt. 
Imorgon blir det jobb igen och efter jobbet ska jag och Anna ner på stan en sväng och äta lite god mat ihop och senare sen på kvällen kommer Max till mig. 
 
Resten av veckan blir det jobb till fredag och sedan är jag ledig ett tag igen och då blir det några dagar i Göteborg. 
 
Hoppas allt är bra med er för jag mår jätte bra trotts att jag är lite trött. Jag är väldigt nöjd med livet och det finns alltid ett leende på läpparna. Efter ett djupt samtal med Linn påvägen hem från Lerdala i natt så har jag insett att mitt liv just nu är helt underbart trotts att jag nog har förlorta vissa som jag trodde skulle finnas där för evigt så känner jag att jag har nog inte haft ett bättre liv än nu. Jag har funnit en person som jag verkligen är tok kär i och fått några sköna människor på köpet även där, jag har 5 fina tjejer som alltid finns där, jag är nöjd med min utbildning, jag har en familj som alltid finns där och jag känner att jag verkligen är mig själv och är nöjd med den jag är som jag alltid har varit. Så nu fattar ni kanske varför jag alltid har ett leende på läpparna nu mera. 
 
Nu ska jag kolla vad datorn och tv:n har att erbjuda och sen ska jag nog dra mig mot sängen.
 
Ha det bra 
evve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0