2 juni

Hej på er eller man kanske borde skriva Godkväll! 

Hoppas allt är bra med er för det är jätte bra med mig. Jag är inte ett dugg nervös inför min tenta på onsdag och jag vet inte om jag ska ta det som ett bra eller dåligt tecken. Men när jag gjort gammal tentor och förhört mig själv har jag haft väldigt mycket rätt och det känns som jag kan det mesta eller inprincip allt. Nervositeten kanske kommer på onsdag när jag väl sitter där.

Idag så har jag och Max ätit lunch med alla hans kompisar på en liten kulle. Efter det for vi till Liseberg och åkte favvisarna Balder och helix. Efter de åkte vi hem till Max och tog det lugn. Senare sen på kvällen innan tåget hem skulle gå träffade jag Angelica och Ebba en liten snabbis. Så jag kom hem för en liten stund sedan. 

Imorgon ska kag vara taxi på morgonen och sen ska jag plugga på dan men på kvällen vet jag inte än vad som händer. Vi får helt enkelt vänta och se vad kvällen erbjuder. 

Igår kväll firade vi min mamma lite och efter det träffade jag Linn en sväng och vi åt glass vis simsjön och så var jag med henne när hon fotade en student. Och det fick mig att bli väldigt avundsjuk. Vill också ta studenten igen . Senare sen tog vi tåget ihop ner till Göteborg där våra fina pojkar väntade. 

Nu ska jag fixa lite och sen blir det nog sängen för mig. Man blir så trött när man varit i solen hela dagen även om jag togen en skön sovmorgon idag. 

Godnatt
Evve 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0