Fredag

Ser väldigt mycket fram emot att ha en ledigdag imorgon. Idag blev det en ganska lugn dag på jobbet förutom en liten olycka. Eftersom det började åska och blev jätte dåligt väder fick vi ställa in alla grupper i simskolan eller vi han ha två och en halv grupp innan vi fick ge efter för åskan. Så det blev en lugn dag på jobbet idag. Nu ikväll ska jag träffa min kära vän Anna och vi ska äta lite gott och sedan gå på bio. Vi ska se en film jag länge har väntat på och äntligen har den börjat gå på bio nu nämligen "förr eller senare exploderar jag". Jag är jätte taggad på att se den trotts att den ska vara väldigt sorglig. Kanske blir detta min andra film genom den tiden av livet som jag än så länge levt som jag gårter till? Jag är nog som många fått läsa tidigare en person som sällan gråter och speciellt till filmer. Jag grät första gågen till "the last song" men det var bara första gången. Kanske blir då detta den andra. Vi får helt enkelt se. Jag tror verkligen inte många har sett mig gråta det är nog bara min mor och far och min bror och kanske min mormor och min farmor. Och då pratar vi kanske mer om äldre dar. Jag och Anna pratade om detta och vi kom fram till att de 4 år som vi hållit ihop så har hon endast sett mig gråta två gånger och det är när jag skrek av glädje på studenten och när jag berättade för henne om att min morfar hade dött. Är inte det sjukt egentligen att det inte är mer. Men jag tror nog att jag ska vara glad för det för det bevisar ju bara att jag är person som sällan gråter och är oftare glad och inte nedstämd. 
 
Ne nu ska jag ta det lugnt lite = kanske sova om man heter Evelina Blom. Så jag inte somnar sen. 
 
ha det bra
evve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0