Sista juni

Vad fort tiden går imorgon är det redan 1 juli och på fredag har jah varit ledig från skolan i 1 månad och har en tid kvar av ledigheten. Jag kände för att blogga lite men viste inte om vad och då tyckte Max att jag skulle skriva att han äntligen var hemma och äntligen fick jag träffa min fina. Igår efter jobbet åkte jag hem till Max och åt god mat med hans familj och senare sen for vi in till stan och sov hos mig. Idag har jag jobbar på dan och helt oväntat när jag sitter och jobbar lite hemma kommer Max på besök vilket fick humöret att gå i topp av glädje. Jag gillar verkligen den där grabben. Dock var han tvungen att åka hem och fixa lite ikväll så jag får sova ensam i natt. Nu är det bara 3 dagar kvar av simskolan och efter det är det bara 23 badvaktsdagar kvar vilket är typ 3 veckor och 2 dagar. Jobbar tre hela veckor och sen en helg och i mellan varje vecka är jag nästan ledig en vecka. Men just nu längtar jag till torsdag då vi har avslutning och sen fredag för då är jag ledig 8 dagar på raken och då ska jag njuta av livet. 

Tror jag snart ska krypa till koja för ögonen faller typ ihop.

Ha det bra
Evve




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0