Sommar

Hej på er! Här var det väldigt dött med inlägg såg jag nu och ska jag vara ärlig har jag faktiskt glömt bort bloggen lite och sen har jag haft så mycket annat för mig så den har fått lida lite. Och tyvärr tror jag att den kommer få fortsätta lida lite. Ska försöka slänga in ett inlägg då och då. 

Sen vi sågs sist har kag hunnit med massor ex. Livräddar utbildning, börjat sommarjobbet, skrivit sista tentan blivit godkänd på allt väntar dock fortfarande på sista tentan, badat, umgåts mes vänner, tillbringat mycket tid med min min pojkvän, varit i Göteborg, firat student, ätit ute massor gånger och tillbringat väldigt lite tid hemma i hentorp. Det är väl vad i stort det jag hunnit med. Resten av sommaren lär bli grym har jag fått en känsla av! 
På måndag kör jobbet igång på riktigt och innan dess ska jag njuta av tiden bara. Insåg att jag jobbar ganska bra tilö mitten av juli jobbar nästa vecka måndag till torsdag och veckan där på måndag till fredag och sedan veckan där på måndag till torsdag och sedan är jag ledig 7 dagar sen börjar badvakter och då jobbar jag 7 dagar och är ledig 5-7 dagar i mellan jobbveckorna. Plus att jag ska under två tillfällen hålla i frisimskurser för de som vill i Hjo. Blev nämligen uppringd av någon person som hade fått mig rekommenderad till att hålla i det och vem tackar nej till extra pengar liksom? Inte jag i alla fall ska bara komma på vad jag ska ta för det så kör jag sen 2 gånger i slutet av juli. Kanske skulle starta ett litet lär sig simma företag vid sidan av eftersom efterfrågan på privatlektioner ökar och jag är ju utbildad teknikskoleintruktör (alla 4 simsättet plus tävling) och simlärarinatruktör. 

Ne nu somnar jag snart. Men lär nog få lägga mig själv för min kära pojkvän var tydligen jätte pigg. 

Godnatt
Evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0