Äntligen

Nu har jag äntligen skickat in min hemtenta. Den har varit klar ett tag men jag har inte våga skicka in den men nu är den inne. Så nu hoppas jag på bra betyg bara.
Idag hade jag tänkt bara ta det lugnt och typ städa mitt rum och lite sånt men så blev det inte. Nio imorses ringde de från Skultorp och frågade om jag kunde hoppa in på det dagis jag tidigare varit på och det kunde jag. Så där har jag jobbat idag ända till 4. Det var mycket roligt dock tänker jag aldrig bli dagisfröken oavsett hur söta en del barn är.

Idag är det ju våffeldagen och det går ju inte riktigt undgå!!! Hela instagram och facebook och allt är helt ner bombat med våffelbilder och jag är så grymt sugen på det. Men jag orkar inte göra det och någon annan lär inte göra det heller eftersom de åt i söndags. Kanske får göra en senare ikväll bara för att jag vill ha det och att det är dagen med det stora V:et.
Vi får se helt enkelt hur lat jag är.

Nu ska jag kolla vidare på datorn.

Kram
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0