Lördag

God kväll kära läsare vilka ni nu är.
 
Just nu har jag gett mig in i något som lär ta halva natten att få ordning på om jag ens får ordning på det. Jag hade tänkt uppdatera min mobil och då såg jag att jag hade jätte lite minne kvar så det gick inte. Så jag har raderat över 1000 bilder flera onödiga sms konversationer och onödiga appar och massor men ändå fortsätter minnes mängden att minska. Så just nu kör jag telefonen via datorn och jag är sjukt glad för att jag har en mac book nu för allt blir så mycket lättare då. Ska bli roligt att se om jag får ordning på det för annars blir jag galen för fortsätter det minska kommer ju telefonen dö snart ju och jag har verkligen ingen lust att köpa en ny. Så nu ska jag fixa detta!
 
Idag har jag köpt en ny tv och detta för att när jag gjorde om i mitt rum så tog vi bort byrån där min gammla tv stod och då tyckte mamma att jag kunde köpa en fotölj men jag kände att det var bättre att jag la pengarna på en tv för jag kommer ändå behöva köpa en ny när jag flyttar. Så jag köpte en tv och hängde upp på väggen istället och är än så länge väldigt nöjd. Efter det har jag pillat med min hemtenta och farit runt här och där och varit på bio. Så det är väl min lördag den var mycket roligare än vad det kanske låter. 
 
Imorgon blir det simskola på morgonen och sedan ska jag fixa det sista på hemtentan så ska jag skicka in den sen så jag får en ledig vecka eller ne det blir ju två veckor för den kursen jag läser nu är inte slut förens 30 mars och nästa börjar 31 mars. Detta var ju bättre än vad jag trodde ju och det ska bli skönt att kunna släppa skolan lite då jag inte har haft ett enda uppehål sedan starten efter sommaren :D Jippi! 
 
Ne nu ska jag pilla klart med mobilen och sedan sova
 
Godnatt
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0