Onsdag

Jag har typ bott hos min farmor idag. Kom dit vid halv 12 och åkte hem nu. Jag och hon hade länge pratat om att göra wienerbröd och idag var jag riktigt sugen på ett stor bak. För det tar en tid att göra och det är lurigt att göra då mam måste vika och vrida på olika sätt. Så jag köpte med mig lite jag trodde hon inte skulle ha hemma och så bakade vi. Jag körde på med degen medans hon fixade allt runt om. Och resultatet blev hur bra som heltst bättre än de man köper vill jag lova. Gjorde till och med egen vaniljkräm i med äkta vanilj. Hör ni inte hur gått det låter. Haha! Farfar gav de 10 av 10 till och med farmors hund åt upp det så det är grymma betyg. Och hon är den kräsnaste hunden i världen så! 

Här har ni en bild på resultatet:




Kommentarer
Postat av: Angie

aaaaaw min lilla snuttituttkusin vad du är duktig!!

2014-03-27 @ 12:45:29
URL: http://www.angies.vimedbarn.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0