Regn

Idag hade jag tänkt ta en promenad i solen och ha det skönt i solen. Men tror nu att det var sol bara för att jag ville ha det? Svar nej! Istället blev det en morgon med fixa lite saker som behövdes göras. Sen efter allt det satte jag på filmen om Steve Jobs. Den var helt okej men sjukt intressant och det var nog det som fick mig att titta klart samt den appel älskare jag är. För er som undrar handlar den om Apples uppkomst och hur det har gått genom tiden och även lite om Jobs liv runt om arbetet. 
Jag har läst de två första kapitlen i hans bok och de kapitlen handlade om hans barndom och det häftiga är att jag slutade i boken exakt där filmen börjar. Boken var så sjukt tjock att jag inte orkade läsa ut den där av läste jag två kapitel ;) 

Nu ska jag ta på mig träningskläderna och åka till gymmet för första gången efter förkylningen. Det ska bli intressant att se hur dålig konditionen är. 

Ha det bra
Evve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0