Torsdag 20 mars

God morgon på er!
 
Hoppas allt är bra med er för det är jätte bra med mig. Livet rullar på och jag njuter av livet som plugg fri i ett litet tag. Fick även igår reda på att min sista tenta är 4 juni vilket betyder att efter det har jag SOMMARLOV!! Vad skönt och jag längtar något enormt dit. 
 
Idag ska jag träffa Anna och vi ska ta bilen och bara fara iväg någonstans tänkte vi. Sen ikväll ska jag ha min delfinsimgrupp. 
 
Igår så var jag lite vuxen på dan och betalade lite räkningar och fixade lite mer sånt man måste göra. Sen for jag vidare till Göteborg för en mycket trevlig kväll men mycket trevliga personer. 
 
Imorgon ska jag hoppa in som idrottslärarvikarie och på kvälllen ska jag bara ta det lugnt i soffan. 
 
Ni får ha det så bra för nu måste jag fixa mig innan jag ska hämta upp Anna. 
 
Ha en bra torsdag
 
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0