Måndag 5 maj

Hoppas allt är bra med er för det är det med mig om man bortser från den hemska pollen allergin. 
 
Idag har jag tagit sovmorgon vilket var skönt. Sen har jag även varit och handlat med mamma och fixat en allergi nässpray till mig. Så nu hoppas jag klodan och täpptheten kan släppa i näsan. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt hade tänkt träna men mitt knä krånglar igen. Tror jag har sträckt en muskel eller något i vänster knät. Det känns lite bättre idag än vad det gjorde igår kväll. Så hoppas det blir bättre fort.
 
Igår så vaknade jag upp i Göteborg brevid Max och vi tog det lugnt och på eftermiddagen så for vi ner till stan och åt lunch på Hard Rock Café. Det har typ börjat bli vårat ställe konstaerade vi även. Sen senare på eftermiddagen for jag tillbaka till Skövde. Väl hemma så var det dags att åka iväg igen till bion med Anna och Erica. Vi såg " the other women" och den var riktigt rolig. Den handalde om en man som var gift med en kvinna och så fick hon reda på att han höll på med andra tjejer vid sidan av henne så då gick frun ihop med två av dessa tjejer och skulle sätta dit honom. Den var riktigt roligt men samtidigt hemskt att vissa håller på så och är ontrogna. Det är hemskt tycker jag att man ens kan med att vara otrogen mot någon som jag tycker om!
 
I Lördags så for min familj ut till mormor för att fixa i ordning hennes land som vi ska så igen. Det var riktigt tråkigt och min familj måste ha tyckt att jag var rikrigt dåligt för efter en liten stund skickade mamma in mig och bad mig att betala mormors räkningar istället. Men man kan ju inte vara bra på allt jag är ju mycket bättre på att laga mat till exempel så. Och på dan där fick jag lite längtan efter Max så jag stressade på min familj så jag skulle hinna med ett bra tåg till Göteborg vilket jag gjorde. Så det blev thaimat och filmmys. 
 
Så det är väl vad som hänt de senaste dagarna. 
 
/Evve
 
Slänger in en bild från i onsdags innan vi skulle gå in på restaurangen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0