Måndagen den nittonde maj

Hoppas allt är bra med er? För jag mår jätte bra och har det kalas. Kom för en stund sedan hem med tåget från Göteborg. Mötte upp mamma på stan när tåget var i Skövde och kollade lite affärer och gjorde lite ärenden med henne. Men nu sitter jag här hemma i soffan och kollar på tv och försöker fixa lite saker som behövs fixas. Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra faktiskt får se vad jag hittar på helt enkelt. 

 

Igår så träffade jag och Max Linn och Martin och vi tog en promenad till Delsjön där vi satte oss med super fin utsikt och gottade oss. Sedan for vi vidare och mot Liseberg där vi spenderade resten av dagen. Efter Liseberg så köpte vi med oss massor mat och åt det ihop hos Linn och Martin samtidigt som vi spelade kort. Det var en riktigt mysig och rolig dag med både trädklättrande, måla konstiga gubbar och Balder åkande. En toppen dag!

 

I lördags så vakande jag upp hos Max. Vi gjorde oss i ordning och sedan for vi ner på stan där Max hittade lite kläder och skor och jag ett par nya skor. Och ne jag behövde väl egentligen inga skor men de var så fina. Sedan kände vi för att åka en karusell och eftersom det var kö på allt så blev det Lisebergs banan bara. Sen på kvällen mötte vi upp Max familj och åt mat och sedan for vi vidare mot hans kusins 3 års fest med film tema. Jag och Max "klädde ut oss" till Dirty Dancing paret. En mycket trevlig kväll.!

 

I fredags så åkte jag ner till Göteborg vid lunch och mötte upp Max. Sedan åkte vi till Liseberg och införskaffade oss ett guldpass som vi snart snabbt och lätt redan tjänat in. Så vi tillbringade dagen på Liseberg och på kvällen bjöd Max på jätte goda pannkakor. 

 

Så man kan sammanfatta min helg som super bra och rolig och jag är riktigt nöjd. 

 

Ni får ha det så bra

 

evve

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0