I väntan på mat

Mamma och pappa står och lagar en jättegod fredags middag ute i köket medans jag själv sitter och slö surfar bland massor bloggar. Det var så fullt i köket så jag tänkte att de klara de bra själva. 
 
Idag har jag ätit sushi lunch med Erica som jag även fick en jättesöt present av. Dock har jag inte öppnat den än för det känns lite fel när jag inte fyllt år än. Så Erica om du läser detta jag ska öppna det på min födelse och jag tror säkert det är en jättefin present. Är jättenyfiken!! Sen efter den mysiga lunchen åkte jag hem och kollade lite serier och tog det lugn. Försökte få in lite HP plugg men det var svårt idag tydligen. Så får ta igen det imorgon! 
Nu ikväll ska jag äta god mat och bara ta det lugn framför tv. 
 
Hoppas ni har en bra kväll som jag trotts stor saknad av mina andra halva.
 
kram
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0