Mitt första besök

Mitt första besök på systemet blev igår. Det kändes verkligen som jag gjorde något olagligt fast att det var helt lagligt. Det pinsamma var att jag blev frågad redan en gång innan jag kom fram till kassan om hur gammal jag var. Betyder det att jag såg liten ut eller betyder det att jag såg blyg och rädd ut? Haha. Väl i kassan frick jag 10 stycken grattis innan jag ens hunnit betala. Hela kön skrattade åt mig och mannen i kassan tyckte jag skulle rama in kvittot och då skrattade alla ännu mera. Då kände jag mig som ett litet barn som borde gå hem och lägga sig i sängen och sova istället! Haha men nu är första gången gjord och nästa gång lär inte bli lika pinsam och skämig får jag hoppas på i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0