Onsdag

Idag var det onsdag och exakt en vecka tills jag fyller 20. Tänk vad fort tiden går som jag alltid brukar skriva. Idag har jag tagit en sovmorgon tillsammans med Max som började senare. Efter det följde jag med Max en bit och sen skiljdes vi åt för en lite tid. Max till skolan och jag vidare för att möta upp Linn. Väl när jag mött upp Linn for vi mot Valhallabadet och simmade ett par längder. Vilket var väldigt skönt! Sen tog jag spårvagnen till stationen och sedan tåget vidare mot Skövde för firande av pappa och träffa vänner och lite jobb. På tåget träffade jag en mycket saknad vän vid namn Agnes så det gjorde tågresan lite roligare. Resten av kvällen ska jag sitta framför tv och datorn och mysa i mina randiga långkalsonger. 
Jag har tänkt på en sak jag har väldigt svårt att säga hejdå även om det är snart man ska ses igen. Jag tror jag egentligen har haft det hela mitt liv. Typ som när mamma och pappa lämna en på dagis eller skolan det var hemskt. Men jag har märkt det speciellt sen jag träffade Max. Det är lite jobbigt att säga hejdå även om vi ses snart. Hade inte mobilen funnits eller datorn hade det nog varit ännu jobbigare varje gång man skiljdes åt ett par dagar. Jag vet ni tycker säkert detta låter töntig men så är det och det är väl för att jag tycker om hans så mycket. 
 
Detta var väl allt jag hade att säga för dig dag. Så ni får ha en bra kväll
evve
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0