Måndag

Hej hopp!
 
Vad tiden går fort! Idag har jag försökt plugga lite och har kollat på veckan ämne och power points och även letat lite vetenskapliga artiklar till grupparbete plus att jag har pratat med min grupp nu på skype. Ett kort men nyttigt samtal för vårat grupparbete. Jag har även äntligen "investerat" i 2 nya bhar. Skulle köpt en men hittade två som satt så bra så det blev två. Fy vad det är dyrt med konstig bröststorlek säger jag bara! Över 1000kr för 2stycken det är helt sjukt. Vist jag kunde säkert hittat billigare men då hade jag fått leta i hundra år och inte fått lika bra hjälp som jag fick idag. Sen har jag snöat in mig på ett bh märke som är jätte skönt och sitter perfekt på mig så jag tycker nästan det är värt att lägga lite extra pengar då. Saknade idag min bh köpar kompis nämligen min kusin Angie som är bäst att ha med sig då. Men jag klarade det själv idag faktiskt. Sen har jag gymmat och pratat med Max i telefonen och det är helt sjukt hur ett samtal från den mannen kan få en så glad. Saknar han massor men får träffa han på torsdag igen. Och just nu sitter jag och skriver lite på en grej till simningen som kan vara en hjälp inför framtiden.  Så det är väl det jag gjort idag och det känns som jag inte gjort så mycket men när man sitter såhär och skriver ner det ser man att man gör mer än vad man tror. 
 
Imorgon ska jag plugga och köra runt min bror och kanske träna. Vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på.
 
I helgen har jag umgåst med Max mycket. Åkte ner till han i fredags och på kvällen gick vi med Linn, Martin och Linns pappa Per till Liserberg och åt god mat ihop och körde 5-kamp. Det var riktigt roligt trotts att jag kom sist men jag vann en gren som jag verkligen trodde killarna skulle spöa mig på men nehe. Det var nämligen slangbelleskyte och det gjorde jag faktiskt mycket när jag var liten så det kanske inte var helt oväntat att jag skulle vinna. 
I lördags så tog jag och Max sovmorgon och sedan mötte vi upp Anna och Johanna på Liseberg där vi spenderade ett par timmar. Sedan åkte jag och Max med dem till Skövde. Kvällen spenderades hemma hos Max och en liten snabbis på en "kräftskiva". 
I Söndags så fixade jag och Max lite och sen åkte vi hem till mig där vi tillbringade kvällen innan jag körde ner han till tåget. Ska faktiskt erkänna att det var väldigt nära att jag åkte med han tillbaka. Men skola och jobb stoppade mig annars hade jag gjort det utan att ens tänka. 
 
Ne nu ska jag fortsätta skriva och kolla lite bloggar innan jag kryper ner i sängen i min ensamhet. 
 
Ha det bra
evve

Kommentarer
Postat av: Angie

AAAH min söta kussi vad du är rar! När jag kommer hem kan vi gå på bh jakt! Det är nog lättare att köpa bh hemma för där finns provhytter i butiken oså!

Svar: Det får vi göra! det kan jag tänka mig att det är :D saknar er jätte mkt och hoppas ni har det bra!
Evelina

2014-09-09 @ 00:31:19
URL: http://www.angies.vimedbarn.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0