Om mindre än en månad är jag 20

Då lämnar jag tonåren bakom mig och får äntligen hänga med in på systemet istället för att sitta i bilen och vänta. Ska gå och köpa en flaska bubbel på min födelsedag trotts att det är en onsdag. Den ska även min mor och far få smaka på. 
 
Min lilla önskelista:
 
 
 
1. Ett Efva Attling halsband kanska litet i verkligheten men väldigt stilrent och snygg.
2. Lexinton handukar vill ha marinblåa näst störta och storleken under.
3. Monami stora tekopparna.
4. Vanliga monami muggar med öra.
5. 2 olika sorters coctailsglas.
6. Thomas Sabos nya ide med armband som kallas något med karma.
7. Jamie olivers stekpanna.
8. Biljetter till musikalen "Kristina från duvemåla" som går på Göteborgsoperan hela hösten och våren. 
9. Ett datorfodral från tiger i skin.
10. Ett stort matteus serveringsfat i blått.
11. Mullbery plånbok med bra öppnar då jag är trött på alla med magnetisk knapp.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj 20 bast!! Jag vill komma på kalas!! Bra önskelista också! Kunde tro att jag hade skrivit den själv;D pussssss

Svar: ska ha kalas för släkten samma vecka på lördagen men då kan jag tro att ni inte är hemma! Ja haha man ser ju i alla fall vilken färg jag gillar ;) puss
Evelina

2014-09-28 @ 12:45:07




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0